loading...
هر آنچه که شما نیاز دارید | All Things You Need
بازی آنلاین پیشنهادی

http://p30day.com/images/shop/travian.jpg

پرهیجان ترین و پرطرفدارترین بازی آنلاین استراتژیک دنیا
همانند یک گلادیاتور و فرمانده تمام عیار، استاد تاکتیک های جنگی باستانی و رومی شوید!
سرورهای قوی، بدون باگ و با پشتیبانی کامل تراویان

تراوین ایران را دوباره تجربه کنید

T r a a V i a a n . i r

فرماندهی دهکده خود را بدست بگیرید
ارتش بسازید اتحاد تشکیل دهید و به دهکده های دیگر حمله کنید و قهرمان بازی شوید
تا دیر نشده و از دیگران عقب نیفتاده اید برای انجام بازی بشتابید
هم اکنون مردم دهکده، چشم انتظار حماسه سازی شما هستند

تراوین اسپید


ویژه جام جهانی

تلویزیون اینترتی ایران

در جام جهانی برزیل هیچ یک از بازی ها را از دست ندهید!
خدمتی دیگر از تلویزیون اینترتی ایران گیت برای شما

 

• اگر در زمان پخش بازی ها مشغول بکار هستید؟
• اگر زمان پخش دیروقت است و تا آن ساعت بیدار نمی مانید؟
• اگر تکرار بازی ها را ندیده اید؟

 

هر کجا هستید می توانید بازی های جام جهانی را در دسترس خود داشته باشید
با هر دستگاه دیجیتالی می توانید از تلویزیون اینترنتی ایران گیت استفاده کنید

تلویزیون اینترتی ایران

الان دانلود کنید

Chiya بازدید : 97 شنبه 10 خرداد 1393 نظرات (0)

نسخه جدید بازی محبوب State of Decay که یک بازی سبک زامبی است منتشر شد! این نسخه که هم اکنون قابل دریافت است، شامل نسخه ی اصلی بازی، دی ال سی Breakdown و دی ال سی جدید بازی با نام Lifeline می باشد و بازی به آخرین نسخه ی خود نیز آپدیت شده است. چیزی که در این بازی تغییر کرده است، نحوه دفاع زامبی ها از خودشان در برابر شما می باشد. آن ها روش های دفاعی خاصی را استفاده خواهند کرد که تا به حال مشابه آن را مشاهده ننمودید. در بازی شاهد وسایل نقلیه جدید خواهید بود و تفنگ های بیشتری را در اختیار دارید. در بازی نوع جدیدی از زامبی ها اضافه نشده اند و به همان روند قبلی خود می باشند.

State of Decay Lifeline PC-SKIDROW

 

State of Decay Lifeline pc cover دانلود بازی State of Decay Lifeline برای PC

 

Chiya بازدید : 157 پنجشنبه 08 خرداد 1393 نظرات (0)

سیستم کلی بازی از آخرین تکنولوژی های جهان واقعی الهام گرفته شده و شما در طول بازی باید شهر خود را بنا کرده و سپس به ساخت ساختمان ها، جاده ها، کارخانه ها، و بسیاری از شعبه های دیگر برای جذب مشتریان راه آهن خود بپردازید. قطار تنها راه حمل و نقل نیست،‌کامیون ها و گذرگاه ها باعث حمل و نقل شده و شما میتوانید به فکر منبع درآمدی دیگر باشید. تامین نیرو و قدرت های مورد نیاز خود یکی از عواملی است که باید مدنظر داشته باشید، استفاده از فورمول جدید در نیروگاه های برق و استفاده از آرایه های خورشیدی، رآکتورهای اتمی و نیروگاه های جزر و مدی همگی در دسترس قرار دارند. بازی A-Train 9 یک بازی شبیه سازی واقعی با گرافیک ۳D است و شما باید تمامی عوامل را مدنظر قرار دهید. ه گفته سازندگان بازی , این آخرین نسخه از سری بازی های شبیه ساز A است و در آن ویژگی ای جدیدی از جمله گرافیک خیره کننده , کنترل دوربین های پیشرفته , کامیون ها و اتوبوس ها و مدیریت منابع انرژی به چشم می خورد . ۱۰ مهارت از پیش ساخته شده در بازی وجود دارد که پلیر را با خود درگیر کرده و مهارت های شما را مورد آزمایش قرار می دهد . نقشه های مختلفی نیز در بازی وجود دارد و این امکان را به شما می دهد تا بتوانید از یک زمین خالی , به رویاهای خود دست یابید.

A-Train 9 PC-SKIDROW

 

A Train 9 pc cover دانلود بازی A Train 9 برای PC

 

Chiya بازدید : 100 پنجشنبه 08 خرداد 1393 نظرات (0)

Antisquad یک بازی استراتژی می باشد که در آن شما تعدادی مبارز را مدیریت می کنید تا بتوانید به هدف های نظامی خود دست پیدا کنید. نظامیان این بازی از نبردهای تن به تن، تیراندازی، ارتش و سیاست خسته شده اند و یک تیم شخصی را باتوجه به نیازهای خود در امریکای جنوبی ایجاد کرده اند. شما در این بازی با حرفه های نظامی ویژه و بدون متوجه سازی افراد باید ماموریت های خود را انجام دهید و از خشونت های علنی جلوگیری کنید! این بازی را می توان شبیه به سبک بازی Commandos دانست که در قدیم منتشر گردیده است.

Antisquad PC-HI2U

 

Antisquad pc cover دانلود بازی Antisquad برای PC

 

Chiya بازدید : 127 پنجشنبه 08 خرداد 1393 نظرات (0)

این بازی درباره ی دو برادر است که شاهد جنایت وحشتناکی بوده اند. این بازی بدون هیچ Cut Scene و یا دیالوگ در بازی با روح شما ارتباط برقرار می کند و با جلوه های بصری عمیق احساسات بازی را به شما القا می کند. این دو برادر با همکاری مدیگر سعی می کنند تا دنیایشان را از استبداد نجات دهند. Monochroma با تلفیق دیوانگی و دلهره ی فیلم های دهه ی ۱۹۵۰ وبا یک دید امروزی، تغییرات جهان و جهانی ثانویه را نشان می دهد که گیم پلی در آن اتفاق می افتد. این بازی تلفیقی از بازی های کودکانه مانند  Abe’s Oddysee و Heart of Darkness با داستان های کلاسیک مانند Red Riding Hood و the Wizard of Oz می باشد. این بازی شباهت های زیادی به عنوان Limbo دارد و تم سیاه و سفید و معماهایی که در بازی وجود دارد یاد آور این عنوان محبوب می باشد.

Monochroma PC-CODEX_Proper

 

Monochroma pc cover دانلود بازی Monochroma برای PC

 

Mahdiios بازدید : 253 سه شنبه 06 خرداد 1393 نظرات (0)

Watch Dogs بر مبنای ایده های جدید بنیان گذاری شده است و المان های موجود در بازی کاملا جدیدی می باشند و نمونه ی آن ها تا کنون در هیچ بازی رایانه ای مطرح دیگری دیده نشده است. مهم ترین و البته جدید ترین ایده ای که در بازی وجود دارد قابلیت هک کردن است، چیزی که در اولین نمایش بازی به خوبی به تصویر کشیده شده بود و توانست خود را به عنوان المان اصلی گیم پلی و حتی داستان بازی مطرح کند. شخصیت اصلی بازی یک هکر با تجربه و البته زخم خورده به نام Aiden Pearce می باشد که قرار است از قدرت اصلی خود یعنی هک کردن در جهت انتقام گرفتن استفاده کند. Watch Dogs یک عنوان Open World است که شما را به یکی از بزرگ ترین شهر های آمریکای شمالی یعنی شیکاگو می برد، جایی که همه چیز توسط سیستم های نظارتی فاسد کنترل می شود و این جا است که باید یک قهرمان خیزش کند و شهر را از خفقان نجات دهد اما Aiden قهرمانی نیست که شما انتظار آن را خواهید داشت. یوبی سافت اعلام کرده است که نوشتن داستان Watch Dogs از حدود ۲ سال قبل از شروع مراحل ساخت بازی یعنی سال ۲۰۰۸ آغاز شد و تیم نویسندگی داستان بازی با تحقیق و پژوهش بسیار توانستند تا به موضوعی برسند که به توان آن را برای چنین بازی بزرگی گسترش داد. تیم سازنده داستان بازی را بر مبنای یک چیز ساده پایه ریزی کرده است و آن وجود سیستم های نظارتی در جامعه است. چیزی که امروزه در اکثر مناطق جهان وجود دارد و حتی در انگلستان پوستر هایی بر روی دیوار ها وجود دارد که روی آن ها اعلام شده دولت مراقب شما است. چنین مبحثی که در آن تقریبا تمام فعالیت های انسان ها زیر نظر سیستم های نظارتی است، باعث می شود تا در برخی از مواقع عده ای از مردم از این وضعیت ناراضی شوند و دست به طغیان بزنند. داستان Watch Dogs نیز دقیقا بر روی همین مسئله تاکید دارد، وجود پیش از حد سیستم های نظارتی باعث می شود که یک هکر قدرتمند دست به طغیان بزند و به کمک قدرت هک کردن خود، یک تنه با این سیستم مبارزه کند.

ایمیل مدیران و نویسندگان سایت اتین | ATYN

مدیران سایت:





نویسندگان سایت:

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آپلود عکس
    آمار سایت
  • کل مطالب : 108
  • کل نظرات : 24
  • افراد آنلاین : 34
  • تعداد اعضا : 6
  • آی پی امروز : 217
  • آی پی دیروز : 14
  • بازدید امروز : 326
  • باردید دیروز : 18
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 471
  • بازدید ماه : 471
  • بازدید سال : 11,184
  • بازدید کلی : 144,156
  • کدهای اختصاصی
    برای چت آنلاین با مدیر سایت در چتروم پشتیبانی در صورت آنلاین بودن مدیر روی تصویر زیر کلیک کنید:

    پشتیبانی

    پیج رنک گوگل اتین دات آی آر:

    بیست تولز

    
    ابزار وبلاگ | آی پک 4
    قالب وردپرس | بک لینک
    ناریا | یاس تم

    ساخت کد موزيک آنلاين

    وضعیت مدیران در یاهو

    Ckiya Karimiyan



    Mahdi Fathipour


    دانلود نرم افزار های ضروری
    تبلیغات در اتین | ATYN

    لوگوی تایید درگاه پرداخت آنلاین سایت